Вихідні коди компілятору трьохвимірних графічних
примітивів написані мовою програмування - Паскаль.
Скачати ці коди Ви можете вільно, якщо перейдете за посиланням.
Ви можете використовувати їх вільно у
науковій діяльності, але не забувати про те, що
авторство належить Бєлошенко Микиті
Анатолійовичу і тому коопірайт
варто залишати у тексті програми,
або можна зробити так, як це роблять
розробники Linux - розроблено - (вказати хто),
правка внесена - (автор), застосовано в
прикладній задачі (автор).
Середовище створене з кількох модулів
на мові Паскаль. Головна спільна
задача - створення наборів координат
трьохвимірних графічних примітивів
(кубічна гратка, сфера, тороїд, циліндр
та багатокутник), їх спільна компіляція,
можливість обробки (маштабування, поворот
та перенос) та модуль візуалізації.
пʼятниця, 23 липня 2010 р.
3D Compile paskal source. Трьохвимірна компіляція.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар